Voordelen Nieuw Wonen Nederland
- Een nieuwsbericht van het project wordt in de regionale nieuwsbrief van Nieuw Wonen opgenomen. Deze nieuwsbrief wordt tweewekelijks of maandelijks naar circa 10.000 geïnteresseerden in nieuwbouw in de regio gestuurd. Het aantal mailadressen is echter niet het belangrijkste; het gaat om de kwaliteit van de leads. De activiteit van de makelaars op het platform is de kracht van het platform. De ‘events’ van meerdere projecten zorgen voor een ‘opgewarmde’ database en relatief veel consumenten die actief en daadwerkelijk in de markt zijn. De resultaten worden gemeten en gerapporteerd, zodat de ‘return on investment’ direct bekend is.
- De volgende stap is om de toekomstige kopers te selecteren uit de grote groep nieuwsbriefabonnees en geïnteresseerden. Het platform faciliteert dit door op basis van de ingevoerde gegevens en het klikgedrag van de bezoekers woonwensen en leadscores weer te geven. Ook voorkeuren van consumenten worden uitgevraagd. Deze informatie is waardevolle input voor product- en prijsoptimalisatie;
- Via het Nieuw Wonen-platform kan ook gebruik worden gemaakt van verkooptools zoals een digitale inschrijving en toewijzing, een rapportage van de status en voortgang van de verkoop, en een volledig klantdossier. Projectwebsites kunnen in korte tijd en voor een marktconforme prijs worden live gezet op basis van templates maar in de huisstijl van uw project.
- Op basis van alle verzamelde woonwensen en voorkeuren van consumenten kan de nieuwbouwmakelaar u adviseren over doelgroepen en woningmix voor uw project.
- Voor een uitgebreider overzicht van de meerwaarde van het platform en producten van Nieuw Wonen Nederland, neem contact ons op of kijk op naar nieuwwonennederland.nl